pondělí 28. ledna 2013

Stojím před výběrem nové postele - poradíte?

Potřebujeme koupit novou postel jednolůžko - nejraději z masivu. Mám zkušenosti s Ikeou, ale jejich výrobky mi příjdou mi celkem málo dimenzované. Máme tady v okolí pár truhlářů, ale na ty bohužel není spoleh. Navíc postel by měla být vyvýšená, aby na ní mohli spát a hlavně vstávat starší lidé. Napadlo mě koupit postel přes internet, ale nemám s tím zkušenosti. Dostal jsem doporučení od kamaráda na tyto postele. Masivní dřevo to je, ale chtěl bych znát názor i někoho jiného. A jak si vůbec vybrat postel přes internet? Jde ji v případě reklamace vrátit do 14 od nákupu?
Vaše postřehy uvítám v komentářích.

2 komentáře:

  1. Chces-li neco opravdu kvalitniho a styloveho, doporucuji
    http://www.art-style.cz/postele
    udelaji jakykoliv rozmer temer bez navyseni ceny. v podstate udelaji cokoliv co si vymyslis, pujde-li to vyrobit. Nevyhodou je ta dalka, ale stoji to za to. Maji ve Dvorech showroom - srdce se zastavi hned u vstupu. Nabytek delaji pekne po staru, z prken, barva podle vkusu. Muze byt postel skladaci (spoje zelezne). A jeste Ti ji v pripade zajmu rucne domaluji (mne tuhle malovali sekretar - motiv= lipovsky kostel ) ;-)
    Jestli vsak zvazujes neco jineho - Drazdany - Elbepark - Hoffner nabytek - mnoho stylu, mnoho variant. ;-)
    Kamila Svobodová

    OdpovědětVymazat
  2. Tak o tom jsem nevěděl, díky za tip.

    OdpovědětVymazat